آ
-
آزادگذار
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
آگاهی فراشناختی
رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
ا
-
ارزش تکلیف
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
استرس تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
-
اضطراب آمار
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
اضطراب امتحان
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
-
اضطراب امتحان
رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
-
امید به تحصیل
بررسی نقش واسطهای صبر در ارتباط بین سرسختی روانشناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
-
امید به زندگی
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
-
انگیزش تحصیلی
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
اهداف پیشرفت
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
اهداف تبحری
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
-
اهداف عملکردی
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
-
اهمالکاری تحصیلی
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
ب
-
بهداشت روانی
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
-
پرخاشگری
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
پیشرفت تحصیلی
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
-
پیشرفت ریاضی
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
ت
-
تفکرات غیرمنطقی
بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]
ج
-
جرأتورزی
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
-
جو یادگیری
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
خ
-
خشم
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
-
خودکارآمدی
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
خودکارآمدی تحصیلی
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 67-53]
-
خودکارآمدی ریاضی
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
خوشبینی
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
د
-
دانش آموزان
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
-
دانش آموزان
پیشبینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگیهای شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]
-
دانشآموزان
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
-
دانشآموزان دختر
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
دانشجویان
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
دانش فراشناختی
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
دانشگاه تهران
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
درمان شناختی– رفتاری
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
ر
-
راهبرد یادگیری
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
راهبردهای تنظیم هیجان
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
-
راهبردهای فراشناختی
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
-
روابط مادر– کودک
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
روان شناسی مثبتنگر
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
س
-
سازگاری اجتماعی
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
-
سبک یادگیری
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 52-41]
-
سبک دلبستگی
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
-
سبک دلبستگی
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
سبک فرزندپروری
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
سبکهای شناختی
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 13-1]
-
سبکهای مقابله با استرس
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 79-68]
-
سرسختی روان شناختی
بررسی نقش واسطهای صبر در ارتباط بین سرسختی روانشناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
-
سطح پردازش
بررسی رابطه اضطراب آمار و ابعاد آن با ارزش تکلیف، خودکارآمدی و سطح پردازش دانشجویان رشته روانشناسی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 30-11]
-
سلامت روانی
بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]
ش
-
شادکامی
نقش واسطهای خوشبینی در رابطه بین سبکهای دلبستگی افراد با میزان شادکامی و امید به زندگی آنها [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 67-50]
-
شادکامی
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
ص
-
صبر
بررسی نقش واسطهای صبر در ارتباط بین سرسختی روانشناختی و امید به تحصیل در دانش آموزان دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 77-60]
ع
-
عزت نفس
بررسی رابطه تفکرات غیرمنطقی و عزت نفس با سلامت روانی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اهر [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 100-88]
-
عزتنفس
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 28-14]
-
عملکرد تحصیلی
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 40-29]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه اضطراب امتحان و آگاهی فراشناختی راهبردهای خواندن با عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 14-1]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
ق
-
قربانی
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
-
قلدر
بررسی سبکها و ابعاد دلبستگی بزرگسال و شدت خشم در نوجوانان قلدر و مقایسه آن با نوجوانان قربانی [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 10-1]
ک
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی گروهدرمانی شناختی– رفتاری بر کفایت اجتماعی و شادکامی دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 79-68]
-
کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز
رابطه ویژگیهای شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
گ
-
گرایش به تقلب در امتحان
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
م
-
محیط کلاس
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
-
مداخله رفتاری
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
-
مستبدانه
اثربخشی آموزش بهبود روابط مادر- کودک بر تغییر شیوههای فرزندپروری مستبدانه و آزادگذار [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 49-39]
-
مقیاس افسردگی کوتچر نوجوانان
ویژگیهای روانسنجی مقیاس افسردگی کوتچر در دانشآموزان [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 28-15]
-
مقطع متوسطه
بررسی رابطه بین جو یادگیری و پرخاشگری در دانش آموزان دختر پایه های دوم و سوم دبیرستانهای شهر مشهد [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 59-43]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش راهبردهای رفتاری بر میزان خودکارآمدی اجتماعی، عاطفی، تحصیلی و خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1394، صفحه 97-80]
-
نگرشهای مذهبی
رابطه علّی نگرشهای مذهبی و اهداف پیشرفت با گرایش به تقلب در امتحان از طریق میانجیگری عملکرد تحصیلی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 38-29]
و
-
ویژگیهای شخصیت
رابطه ویژگیهای شخصیت با کیفیت ارتباط معلم- دانشآموز در دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1394، صفحه 89-80]
-
ویژگیهای شخصیتی
پیشبینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگیهای شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]
ه
-
هوش هیجانی
نقش هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی در تبیین و پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 42-31]
-
هوش هیجانی
پیشبینی هوش هیجانی دانش آموزان بر پایه ویژگیهای شخصیتی آنان [دوره 2، شماره 3، 1394، صفحه 87-78]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد